Breaking news!

Det nya nyhets programet Breaking news är helt underbart!
Älskar verkligen hur dem tar upp saker som oftast inte hamnar på nyheterna för att det är för oseriöst, men det tycker jag verkligen inte!
Tycker faktiskt att detta är typ mer vad folk vill höra, men det är klart att man vill höra lite seriöst ibland också! men det kan faktiskt bli lite tråkigt.

Idag tog dem upp en nyhet om en 83 årig kvinna som har satt in silikon i tuttarna, men det visade sig sen att hon hade bara fyllt ut dem och gjort dem lite rundare och fastare än innan men i samma storlek som hon hade haft tidigare, så hon hade ju inte gjort dem större.
Jag tycker faktiskt att det är helt okey att operera sina tuttar om man nu vill det, men jag hade nog aldrig gjort det eller kommer att göra det häller, eller som att använda botox eller andra lyft i ansiktet, jag vill bli sådär gammal och rynkig och visa att jag har levt länge, jag tycker att rynkor är små jack i huden som kan vara en liknelse mot historier.

Ush nu ikväll så har jag fått jätte ont i halsen! Igen!
Blir så jävla trött på mitt imunförsvar! Inte okey! Har redan käkat en Brufen som inte har börjat värka ännu =/!

Men nu blir det att kolla på Sex and the City =D var ju ett tag sen man kollade på det, älskar verkligen deras underliga tankar haha =) speciellt Carries =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0