Fu internet!

Har varit på Arbetsförmedlingen idag och skrev upp mig på ett jobb, sen får vi se om dem hör av sig eller inte!
Har också varit och käkat pizza med Erik på Elvan uppe vid citygross as gott! Tack Erik för den goda pizzan du bjöd på =D

Internet har fuckat hela dagen! men nu funkar det! =D

just nu så ligger jag och kollar på någon konstig film på 6:an, handlar typ om en kille som blev "förhäxad" som ung av någon brud och förhäxningen var att alla han låg med skulle finna sin stora kärlek efter att det tog slut mellan dem, tänk om det fanns en sådan kille! =D det hade ju varit lite najs iallfall =)


åh jag har världens godaste kakor! Marabou Schweizer nöt cookies =D

men nä hade snart tänkt att gå och lägga mig! måste ju upp vid typ 8 imån. ska på en informations träff på arbetsförmedlingen om att åka utomlands inom EU i 6 månader för att hjälpa till på barnhem, sjukhus, och massa annat, vill verkligen åka iväg lite! hade varit skönt =) få se hur lång tid det tar innan man har sån hemlängtan så att man sitter och gråter =O

men natti natt!

Den blekande tandborsten med blått ljus kommer från http://blueillume.com/ och kostar 150 :- plus frakt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0