Godmorgon!

Godmorgon Godmorgon mina vänner!

Vaknade faktiskt i rellativt bra tid idag, förvånandsvärt haha
Men snart blir det att sticka upp mot samarkand och möta Emma så att vi kan dela ut flyerna.

Men först så måste jag nog klä på mig och käka lite haha kom precis på att jag har satt in en Ost och Skink paj i micron för typ 10 min sen haha

Och förövrigt så hatar jag min såkallad kattunge Amy.... Hon är såå jävla irriterande!

Någon som vill ha en halvgalen kattunge som attarkerar en för kung och fosterland när man sitter vid datorn??
ingen?? absolut ingen?? det skulle jag inte häller vilja ha!

men söt är hon iallafall =)


som ni ser så biter hon i mitt finger för fulla muggar! gullig katt va!


Kommentarer
Postat av: Lina

Godmorgon! Vad kul att du har en blogg. Kram på dig.

2011-08-29 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0