natti!

nej nu går jag och lägger mig!
eller först blir det att ta en cigg, och sen borsta tänderna sen blir det att sova =)

ush börjar bli lite orolig över min hals.. paranoid som jag är så letade jag upp massa saker på google, på läkarsidor och där stod det att om man har ont i halsen typ i struphuvudet så kan man ha struphuvudsinflammation eller nått sånt där och då måste man typ åka in med det så fort som möjligt =O men det stod också att symptomen var att man inte kunde svälja och att det gjorde jätte ont när man andades.. det gör rätt ont när jag sväljer och det har gjort ont när jag har andats men det va ju innan idag..

men nä jag ringer in imån, det är nog inte så farligt. =)

natti natt!

Kommentarer
Postat av: Syster din

Men bra att du röker när du har ont i halsen ;)

2011-08-30 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0