ny blogg, igen!

Hejsan, nu börjar jag att blogga igen haha
känns lite onödigt men what the hell, lets go!

Ikväll så har jag varit hos Erik och kollat på film, blev dem två första filmerna UNDERWORLD.
Typ världens bästa vampyr filmer förutom TWILIGHT.
Riktigt sjukt bra var dem, brukar inte direkt fastna för action, men iofs så handlade dem här om vampyrer så dem blev genast rejält mycket mer intressanta så jag ska se den 3dje filmer på fredag =)
Var lite för trött för att se den idag, men sånt är livet när man är lite små sjuk och inte riktigt pallar med allt, har haft något liknande halsfluss under typ en vecka nu, är as jobbigt när man vaknar mitt i natten av att man har hela käften och halsen full med slem sen kan man varken svälja eller harkla sig för att det gör riktigt brutalt ont men det går nog över snart. men det blir på något sätt lite mer spännande att vänta att se den sista filmen också.

Imorgon så blir det att träffa Emma och gå och dela ut flyers om Växjö Tattoomässa som kommer att vara den 23-25 September, kommer att bli as najs att gå dit i år igen. Massa bra band, plus att The Lizzard man kommer dit också =D såg ju honom tidigare detta år på Tattoomässan i Köpenhamn, riktigt grym kille! helt klart värt att se!

men nej ikväll eller inatt får man väll säga så får det bli att se en film tror jag, någon ny... som jag inte har sett... hm.. kanske mulan 2 haha =) sådan Disney nörd jag är så får det bli en Disney film ikväll att somna till =)


Kommentarer
Postat av: Millan

Underworld är en fett bra film =D

2011-08-29 @ 12:52:29
Postat av: Sofie

eller hur =D

2011-08-29 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0