pank...

ush det känns hemskt att man bara har 500 spänn kvar att leva på resten av månaden =/
men jag får ju faktiskt skylla mig själv =/
har köpt en massa saker som kanske kan vara lite smått onödligt. men jag har faktiskt köpt en kamera väska eftersom den som jag hade innan fick jag slänga, och sen köpte jag en datorväska eftersom jag inte hade någon och är nästan ett måste att ha när man precis har skaffat sig en bärbar dator =) och sen kanske jag köpte lite för många barbapappa saker inne på netto haha mitt samlande börjar ruinera mig haha!

men ikväll hade jag tänkt att sticka hem lite till Millan och låna hennes systemkamera laddare eftersom jag hittar inte min, men jag tror att den blev stulen uppe i Göteborg i vintras när alla mina andra grejer blev stulna...
och sen ska jag få låna hennes minneskort så att jag kan ta bilder eftersom jag inte hittar min digitalkamera som jag hade med mig till Ljungby för någon helg sedan, och sen dess har jag inte hittat den =/
men ska kolla i bilen om den ligger där, kan ju faktiskt göra det!

Idag så bestämde syrran och jag att jag ska fota henne på fredag! ska bli as najs! om vädret tillåter! (hoppas hoppas hoppas!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0