God eftermiddag

Idag har man sprungit runt uppe på Samarkand och delat ut flyers, sen kom regnet! jag som redan är sjuk kommer väll att bli dö sjuk nu bara för det! skulle ju inte förvåna mig alls hah!

men idag/ikväll så blir det att antingen kolla på Mulan som jag inte kollade på igår eller så blir det Jurrasic Park 3, och käka chips, dricka cola och käka M-kulor (millan vet vad jag menar) =D

men just nu ska jag kolla färdigt på Scrubs på TV, och detta avsnitt har jag typ redan sett 10 ggr! kan dem aldrig visa något nytt!

eller så skiter jag i Scrubs och har lite Simpsson maraton?? är ju ändå på 3dje sesongen så varför inte fortsätta =D

Är så sjukt sugen på att fota också!
Funderar på att fota syrran och hennes tattoos någon dag i veckan när jag har blivit frisk, saknar att fota utomhus, fotade ju Ida mitt i vintern =P

      



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0