virus, sjukdommar, 6 månaders resa.

Var på sjukhuset vid kl 10, fick typ vänta en halvtimme på att komma in! hatar verkligen att man får sitta och vänta as länge!

Kommer ihåg när jag och min polare Johan skulle till sjukhuset med min brutna hand som jag hade gått omkring med i 3 dagar, först fick vi sitta i 3 timmar på vårdcentralen! sen 20 min på röntgen, och sen har jag för mig det var 7 timmar på akuten =S asså ärligt! jag skulle få lite gips =O!

Men tillbaka till idag. Jag fick reda på att det iallafall INTE var halsfluss vilket jag redan visste, men därimot så var det ett virus som satt i strupen... känns ju as kuul! plus att läkaren sa att jag hellst skulle hålla mig borta från rökningen haha (inte så lätt)

Har jag lixom inte varit tillräckligt sjuk dem senaste månaderna?? liknande muskelinflammtion i höften, rejäl halsfluss, hjärnskakning, urinvägsinfektion, blodförgiftning och sen detta!

Känner ju att jag måste bli frisk tills på Torsdag och Fredag, eller iallafall lite frisk så att jag kan sticka till Arbetsförmedlingen. På Torsdag är det information om att åka ivag till ett EU land i 6 månader =D! Och på fredag så är det information om att gå med i UGAN (ungdomsgarantin)

men eftersom man ska vara lite småsjuk nu och ta det lungt så blir det Cola, Chips, M-kulor och film =D

 röka är en dålig vana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0