14 December

God kväll.

Idag så har jag varit på snickeriet och gjort lite av varje, som vanligt haha sätta gipsplattor, gipsputsa och lite annat smått och gått. Åt min första julmiddag idag =) skinka, jansonsfrestelse, prinskorvar och köttbullar med röbetsallad =D! satt fint =D

sedan efter jag hade slutat så stack jag, linda och min moster hem till mig för att gå ut med sötnöten =) sen stack vi till Erikshjälpen och kollade lite, hittade en skit fin divansoffa som bara kostade 1000:- men den var ganska sliten men inte för sliten för att den inte skulle gå att användas. men det blev att vänta, antagligen tills på lördag om den fortfarande är kvar då, vilket jag hoppas =)

sedan stack Linda och jag för att möta Kim på stationen så att vi skulle köpa lite mat och sticka hem till henne och sitta och chilla och ta en titt på hennes ormar =) 

har haft en sån där konstig nervös/ oro kännsla i magen hela dagen idag och när jag får det så vet jag att något kommer att hända eller så har något reda hänt som jag kommer att få reda på sedan.. men fick reda på det senare på kvällen. men jaja så är väll livet antar jag.

Imån så kommer göbben hem till växjö =D
men nu blir det lite julstämning i stugan =)


men njee jag kanske ska nana lite, ska ju hämta två hyllor imån så jag har någonstans att ha alla mina grejer haha och inte intryckta i skåp och i EN hylla och försöka hinne med lite andra ärenden, funderar också på att köpa röd hårfärg och färga håret rött, igen... haha =) 


BTW! Titanic 2 sög satan!!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0