Dag 2

Hej hej =) Andra dagen i Sälen =) Idag så åkte jag skidor för första gången i mitt liv haha xD gick väll rent ut sagt åt helvete haha lyckades göra ett störtlopp ner för barnbacken och gjorde en sväng så att jag korsar hela backen och sen åkte jag rakt över liftbanan och sedan åkte jag över en å sen låg jag där i snön hahah! alla i liftkön garvade och sen fick liftvakten hjälpa mig upp hahaha! Faan att ingen filmade det!!

men sedan när jag hade tränat lite och lärt mig hur man styr haha så gick det ganska bra =) kunde iallafall komma ner från en blå backe =) sen skulle anton försöka få med mig upp på en Liiiite svåra backe vad han tyckte iallafall, men det tyckte inte jag... brant som fan och smalare än dem andra...
slutade med att jag var påväg att korsa en annan liftbana igen! men det slutar med att jag ligger i en snövall och sen ska jag vända på mig och jag känner något som knäcker till i knät... sedan hade jag ont! men nu gör det inte lika ont som innan så det är nog inte så farligt =)
Efter det så försökte jag åka lite till men tyckte inte riktigt att jag skulle det så jag gick ner efter halva backen.

just det ja, igår så gick vi till den lokala resturangen och fick vänta på mat i typ 20 min... men fan va gott det va =)

nu så sitter vi och dricker och jag borde nog vara lite social =)

men såklart ska lite bilder komma upp =)


Eve och linus dem turturduvorna påväg till den lokala resturangen =)


precis ätit färdigt =)


Ann-sofie, Linus och eve =)


Allihopa vid frukost idag =) förutom jag haha =)


jag sitter vid datorn, och Ida tyckte det skulle vara gulligt att dekorera öronen med julpynt haha =)


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0