elda, basta och första ölen =)

Nu har vi varit iväg och och handlat lite ved,cola och lite middags grejer tills ikväll =)

Det blev typ värsta brandövningen både idag och igår när jag skulle elda =D igår så gick brandlarmet för att jag fick för mig att elda gran... vilket inte är någon bra ide! det ryker faan och luktar lika illa!
Och idag så började det ryka in som fan , men det gick snabbt bort så fort vi fick igång elden =)

haha det roligaste ever! Igår så var anton sugen på pizza eller kebab så han letade upp hemkörning till sälen hahah! och det gick! =D!

Nu ska jag iallafall dricka lite öl och vara social och kanske hoppa in i bastun =)


Anton valde Kebab i pitabröd och pommes =)


och det fick bli Pizza för mig =)


Våran fina baksida som har någorlunda fin utsikt haha


Ida efter det fina lyckliga syskonbråket som hände i förrgår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0