God kväll!

God kväll =)!

Senaste gången jag skrev så hade jag öroninflammation... vilket inte var så himmla roligt, eftersom jag fick gå på pencillin i 5 dagar, plus att mitt öra fick för sig att få tinitus... som satt kvar i typ 1,5 vecka!

Efter det så har jag träffat min sötnos =) eller jag har känt honom i 4 år men då var det bara som supar polare =P men för lite mer än en månad sedan så började det bli andra bullar =)

Igår så var Ida, jag, evelina, ann-sofie, linus och några andra på Stars and Stripes =) den nya sportbaren =) hade faktiskt ganska trevligt även om det hände lite mindre roliga grejer under kvällen. men allt det är glömt nu =)

Idag så har jag inte gjort något alls, hehe jag har legat i soffan och kollat på film och gått ut med Gere =) och sen käkat chips, druckit cola och rökt cigg haha =) hade egentligen behövt städa ganska ordentligt... Men det får bli en annan dag ;)

Upptäckte igår att det droppar blodblandat urin från Geres Penis... blev rätt orolig när jag sökte på det på internet när det står prostatainflammation, det första som kommer upp i mitt huvud är att han har fått prostatacancer =O!
Men det sa syrran och mamma att det är absolut inte samma sak så det är nog inget att oroa sig över.


Men nej ikväll så blir det att kolla på How I Met Your Mother och vara lite hemmakär =)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KRAM på dig! / Lina

2011-12-08 @ 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0