Mys helg i Alvesta och Titanic 2!

God kväll!

Idag så har jag varit i Alvesta, som jag också har varit hela helgen haha =)
Missade såklart tåget hem med en minut men hittade en buss som gick en halvtimme efter =)

Och lilla Gere har antagligen lärt sig att det är medecin i godisarna som man har och som inte smackar så gott om man råkar tugga på det haha =P men han får i sig det som han ska iallafall och det är det som är det viktigaste =)

Helgen har varit riktigt mysig och bra =) Igår så fick jag sötnosen att kolla på Titanic =D! som jag tycker är den mest vackraste och bästa film jag någonsin sett =D och inte för det här kärlekstramset, för alla dekorationer och allas personligheter och allt sånt där =)
Och ååh alla fina klänningar =D! skulle verkligen vilja ha adressen till skräddaren och personen som har designat alla dem klänningarna och såklart klännigarna själva också =D! gaah tänk vilken garderob =D!

nä slut babblat för ikväll =) nu ska jag sätta på en film eller en serie =) det blir antingen Titanic 2.... eller Vänner =D men Titanic 2 vill jag egentligen inte se men är bara ett måste eftersom någon eller några faktiskt är så dumma i huvet och gör en andra film =O!



Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0