Nyårs afton =)

Idag så är det nyårsafton =)!

Idag så ska vi festa! och fira in det nya året =)
och eftersom vi är i sälen så blir det att fira med snö =D och ha skit kul =D!

Senare idag så blir det trerätters middag som Maja och Ida ska fixa =), sen blir det att åka vidare mot ett annat gäng som har dj utrustning och lampor och sånt, så det kommer att bli awesome!


Igår så åkte jag mer skidor men jag var lite skakis i benen från i förrgår när jag skulle ner från Gustavsberget där jag lyckades trilla och vrida knät så att det knäcktes något, så det blev att gå ner från halva backen...
Men knät mår mycket bättre idag =) Men idag så kan jag inte åka skidor eftersom mitt liftkort har gått ut, köpte ju bara 2 dagar. men det var värt det, plus att jag kan förlänga det så att jag kan åka imån också, men får allt se hur pigg jag är imån hha!

Men nu ska vi städa och gå bort mot Ica för att skaffa ved och lite middagsgrejer =)

Vårans stuga nyårslåt =D
 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0