dålig bloggare!

God kväll!

Har blivit en väldigt dålig bloggare sedan jag flyttade in i lägenheten haha! trodde faktiskt att jag skulle bli bättre på att blogga än jag var när jag bodde hemma, men skenet kan bedra!

Eftersom det var en månad sedan jag skrev så ska jag fylla i vad som har hänt i mitt liv än så länge.

skaffade en lite kattunge som heter madmacelle eller jag kallar henne också för madam för det är mycket lättare att stava till och mycket lättare för andra att uttala =)

sedan så fick jag en hund, som var ganska akut så madam fick åka ut till Millan och Liz och bo ute i lamhult ett tag tills lilla Gere har ett annat hem =)
Skulle absolut ha kvar Gere om det hade varit så, men känner redan nu att jag inte är en 100% hundmänniska och då menar jag inte att jag inte gillar hundar! älskar verkligen hundar och älskar verkligen Gere men att gå upp tidigt varje dag när jag är en morgon människa och gå ut och gå rellativt långa rundor flera gånger per dag när jag inte är människan som går mycket, då känns det inte riktigt bra..

men nä nu har man kollat på ett ännu helt fantastiskt avsnitt av desperat housewifes! =D!

nä snart ska man väll sova för imån ska man upp vid 8 och fortsätta lägga gipstak =) vilket man har upptäckt inte är så jävla enkelt haha gaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0