God kväll

God kväll mina kära vänner =)

idag så var jag nere på stan och träffade Ida, Amanda, Millan, Liz och Elvira =) satt först och fikade på Askelyckan och sedan gick vi vidare till sports för att Ida ville dricka lite öl =)

Ida sa en ganska skrämmande grej idag... det är bara 5 veckor kvar tills det är ett nytt år! =O asså vart fan har detta året tagit vägen?? känns som det var igår som jag firade nyår!
ush det går alldeless för snabbt!

Imorgon kommer sötnosen hem =) på fredag så blir det att festa lite med eve =) blev tydligen med bjuden på en 20 års fest hos någon haha får väll se om jag känner personen eller inte haha =P
På lördag så blir det att åka ut till Liz och Millan och dricka lite med dem! kommer att bli as kul =)
Har rätt dåligt samvete att jag stack från deras inflyttningsfest vid typ 12 =(

Snart ska jag ner och hämta tvätten i tvättstugan, är lite läskigt att gå ner dit själv. men vafan måste ju ha rena kläder haha får väll ringa någon som jag vet är vaken =)

kanske skriver lite till senare men tvivlar på det haha skriver nog imån kväll istället =)

natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0