dubbla budskap

ida och jag snackade om dubbla budskap igår, när vi kollade i Hänt Bild så såg vi ett repotage om Rihanna och den handlade om hennes celuiter, asså visst dem bra budskapen är väll att man visar folk att även kändisar har celuiter och annat som folk skäms över, men dåliga budskapen är ju att dem skriver så illa om det! typ som "Rihanna visade sina celuiter för kamerorna och sitt ragg bla bla bla" och då är det klart att folk mår dåligt för att media gör så att det ser fult ut...

varför inte bara skriva att du har det, jag har det, dem har det. So What??! det är något som nästintill alla människor har, även dem snyggaste och den som har finast kropp, helt plötsligt kan allt ändras och dem får celuiter, jag själv har början till celuiter, vem vet, dem kanske går tillbaka och jag får ingenting, eller så får jag jätte gropar i låren, jaha? det är väll inte det man går efter om man tycker någon är snygg eller om man tycker om någon??


tycker att media är fucked up idag.. tyvärr.


och nu till något helt annat...
Snart kommer Hanna och umgås lite med mig =D! har inte träffat henne så jätte mycket på¨senaste, och hon har en liten grej att visa mig hihihi =D Våran lilla hemlighet =D!

men nej nu måste jag städa!! har inte mycket kvar nu!

Och snart är lägenheten helt min =D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0