God förmiddag =)

God förmiddag =)
Idag blir en stor dag för mig =D
ska hämta nycklarna till lägenheten om några timmar =D sen är den min =D!! eller den är ju redan min men ja nu får jag tillgång till den =D!

har varit en massa krångel! egentligen var det meningen att jag skulle bort till lägenheten nu innan kl 11, för att kolla på lägenheten och sedan få nycklen efter besiktningen som är nu vid kl 11, men eftersom jag är ganska dum! så lämnade jag in kvittot på soc, asså mitt kvitto på att jag har betalat lägenheten på banken och den måste jag visa upp för att kunna få nycklen till lägenheten, men allt detta kommer att fixa sig nu =)

men nu ska jag fixa det sista och sedan väcka ida och sedan sticka ner till stan =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0