God kväll

Ikväll så har Millan, Ida och Liz varit här och fikat och snackat lite =)
Ush har typ varit aas trött hela dagen idag! men sen när jag fick i mig lite kaffe så blev jag tydligen ett psykfall enligt dem andra haha! var nog liiite jobbig =P

Men nu så tänker jag pallra mig upp ur sängen och smälla upp en flytt låda och packa ner alla mina DVDer där i =) sen blir det lite yoga =) tycker att jag borde bli i lite bättre form haha asså inte kroppsmässigt men konditionsmässigt =)

Ska ju nämligen köpa en Dansstång =) måste ju vara ganska vig och vara lite stark =)
men den är rätt dyr, så det får vänta ett tag =(

men nä nu ska jag packa eller först så blir det en fin lite ostmacka =)

ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0