God kväll =)

God kväll =)

Igår så var Ida, Liz och millan här, millan och jag lagade mat medans ida kollade på haha det blev vegefilé, vegebitar och pommes med någon konstig sås till haha =P senare på dagen kom liz hit och dem satt och drack kaffe och kollade på när jag rensade ur min garderob =) blev en hel flyttlåda som ska skänkas bort antingen till erikshjälpen, emmaus eller något annat sånt ställe =) eller så ger jag väll bort det till någon som vill ha en låda kläder bara sådär haha =P
sen somnade jag typ vid kl 6 på kvällen och sov fan till kl 8 idag på morgonen =O! fattar inte hur fan jag har kunnat sova så läänge! men idag så är jag fan pigg haha =P

Idag så har jag börjat en snickarkurs =) har fått egna verktyg haha =P så imån ska vi börja med att bygga sånna där jobbar bockar =P

sen så åkte millan och jag till Erikshjälpen och kollade lite efter en soffa och lite annat till lägenheten som jag flyttar in i på fredag =D! hittade en rätt fin blårutig soffa som kostade runt 900 kr och var knappt använd =) men måste kolla lite på lägenheten och se om den får plats osv =) sen hittade jag ett par champagne glas och vinglas =) 
sen åkte millan och jag iväg med millans pappa för att kolla vart hovssläputhyrning låg hahah jag virrar bort dem utav bara fan! haha körde säkert fel 3 gånger =P men sen hittade vi =D! 



2 st av dem stora och 4 av dem små =)

men nej nu ska jag kolla lite på desperat housewifes och käka lite chips =D

ciao kanske hörs lite senare =) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofie! INGEN i vår släkt ska vara den som visar vägen med tanke på hur mycket vi kör fel .

2011-10-12 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0