God kväll.

God kväll!
Har inte skrivit på ett tag, men iallafall så i helgen flyttade jag in i min lägenhet =) den är helt underbar =D och förvånadsvärds så har jag sovit jätte bra =)

Igår så var jag på snickarkursen som jag började på förra veckan =) det är verkligen as roligt =D men ganska ansträngande haha =)

Idag så har jag sovit bort hela dagen haha, somnade kl 3 i natt och sov tills kl 4 idag haha sen åkte jag hem till öjaby =)  eller rättare sagt jag åkte hem till mamma =)

senare så åkte jag hem till mitt och hängde upp lite tvätt som mamma hade tvättat eftersom jag hade lite kläder kvar "hemma", satt också och drack lite kaffe med Ida och gick ut och gick med henne en stund =)
sen efter det så åkte jag hem till Erik och umgicks med Erik, Sacha, Robin och Paulina, satt och kollade på sons of anarchy =) faktiskt en rellativt bra serie, men är inte så jätte förtjust i serier med mycket våld i. Tycker att det på något sätt inte är okey, även om det bara är film så tänker man ju att det faktiskt händer sånt här på riktigt någonstans här i världen.

Hörde av mamma att hon hade sett något på nyheterna om en gammal kvinna som är typ 90 år gammal och kommer från Ukraina och nu skulle hon bli utvisad från sverige, och tydligen så har hon ingen släkting i Ukraina överhuvudtaget kvar där nere längre, dem flesta är i sverige eller i andra länder. och asså kom igen! kvinnan är 90 år gammal, vad skadar det om hon stannar kvar i sverige några år till, det är ju inte så att hon komme att bo här i 20 år till. hon är lixom 90! och desutom så är hon dement och kan knappt ta hand om sig själv, jag känner bara vart i helvete har mänskligheten tagit vägen? seriöst...

men nej nu håller jag på att installera The sims 3 husdjur =D!
tydligen blev jag så glad när jag fick reda på att sims hade lämnat lagret och var på väg till mig så att mamma och syrran trodde att jag hade vunnit på lotto haha =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0