god kväll och god natt

God natt =)

ush har blivit så dålig på att uppdatera min blogg! måste bli bättre!

idag så gick jag faktiskt upp ganska tidigt! =O vid 11 =O iofs av att Emm ringde och frågade om jag ville tatuera mig, men fan vid kl 11 på morgonen och har precis vaknat så känner man inte riktigt för att tatuera sig hehe så det blev det inte, det blev istället att vakna till och sen ringa till hyresbostäder och snacka med kvinnan som har hand om mitt flyttfall eller vad man kallar det för haha

det mesta har krånglat lite under helgen med att kolla på lägenheten, har försökt att ringa snubben som har lägenheten nu men han har inte svarat, eller det har kommit en röst som säger "tyvärr så kan personen du söker inte nås just nu försök en annan gång" och sen bara tuuut tuuut, så jag har inte fått tag på honom, men enligt kvinnan på hyresbostäder så är det egentligen skit samma om jag vill kolla på lägenheten eller inte, och mig spelar det ingen roll, bara jag får den så haha

och sen när jag ringde idag så måste min sochandläggare ringa till hyresbostäder och säga att jag har en inkomst från dem, och bla bla bla, sen blir det nog att skriva kontrakt och så =D då är jag glaaad =D

men efter att ha ringt runt lite smått så kom Ida ner och umgicks lite, och kollade om jag ville med ner till stan och jag tänkte visst jag har inte änns klätt på mig men varför inte =)

så vi åkte ner och gick först till arbetsförmedlingen och sedan till Askelyckan för att dricka lite kaffe och käka lite smått, =) och där träffade först Philip, Agata och Anton som satt och drack lite kaffe =) åh va kul det va att träffa Philip <3 har ju inte träffat honom på några veckor nu känns det som =(

men sen så skulle dem gå och ida och jag skulle sitta kvar, men då kom Johan och umgicks lite med oss =)


sen blev det att komma hem och börja städa rummet lite =D haha har verkligen föööör mycket grejer i mitt rum! men det kommer att bli sååå jävla skönt att städa ur rummet ordentligt och sen slänga en massa, och sen få en egen lägenhet =D

men har kommit på att jag kommer sakna mina sötnosar =( Shane, Mojsan och lilla Amy =( ligger ju nästan alltid och sover med Shane =) men nu kommer det ju inte bli så =( för han kan ju absolut inte hänga med mig till en etta på 4:de våningen utan en ballkong änns =O! när han redan är 3 och har fått vara ute katt så mycket han vill =( 
men funderar på att ta med lilla Amy, men frågan är om jag verkligen vill ha med henne hahah blir så trött på henne ibland! när hon ska klättra på benen och springa efter fötterna haha man blir liiite trött ibland =P

men nej nu måste jag verkligen sova! sa att jag skulle nana för en timme sen hahah

natti natt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0