God kväll

God kväll =)

har blivit så extremt dålig på att uppdatera min blogg haha, men så kan det vara ibland..

i fredags så satt millan,liz, eve, hennes två systrar, annsofie och några andra och förfestade hemma hos en av eves systrar, drack ganska lite eller ja några öl och 2 cider =)

under förfesten så var för det mesta samtalsämnet homo,hetro och ingenting och lite av homofobi och hetrofobi haha jag kan verkligen inte förstå varför man skulle vara något av det?

jag ser människan som en människa skit samma vilken läggning den har, eller om man nu ser pedofeli som en läggning så ser jag inte en pedofil som en människa...

men egentligen, varför har man laggt in alla "läggningar" i grupper för? visst vissa personer kanske inte gillar känslan av att ha sex med en kille, och diversa, och sex har en väldigt stor del av ett förhållande, men fortfarande så blir man ju faktiskt kär i personen och inte i könet, eller visst man kan bli kär i könet också men då blir man kanske mer intresserad av personen för att man gillar den manliga/kvinnliga beteendet.

jag är inte bisexuell, jag är inte lesbisk, jag är inte bög och jag är inte straight. vad är jag då?

jo en människa!

senare efter vi hade diskuterat hela kvällen och sjungt singstar haha så gick vi ut =) där hände en massa! folk försvann, men det var kul ändå =)

igår så bestämde sig millan, liz, ida och jag att åka och fiska =P det blev mörkt väldigt snabbt och vi har bara en ficklampa med oss haha, millan är livrädd, ida sitter och riktar ficklampan hysteriskt runt om oss, liz försöker att komma på mysteriumet med fiskespöet igen! och jag sitter livrädd och sätter kaffet i halsen hahaha

det va roligt =P

käkade Bullens korv som vi värmde på en engångsgrill haha =P tog en stund men sen va det gott =D

sen stack vi hem till eve och drack några öl =) eller först så körde millan runt i rondeller hahah! =D och millan, liz och jag skulle försöka klättra upp på en skit stor kub som man typ inte kan komma upp på haha och det gjorde vi inte häller =P

men nää nu ska ida och jag ut och gå lite kanske fiska lite inatt igen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0