God morgon =)

God morgon =) vaknade av att det ringde i min mobil, ett mobilnummer, trodde först det var killarna med lägenheten som skulle ringa om visning av lägenheten, men det var det inte haha!
Det var någon från teater respekt som jag antagligen ska praktisera på, haha jag hatar verkligen att prata i telefon när jag är yrvaken!

låter så stel och typ i dont care! men hoppas att dem tyckte att jag var trevlig, skulle iallafall skicka lite information om mig till dem.

Just nu så sitter jag och lyssnar på Michael Jackson =)
enligt mig en av hans absolut bästa låtar! Tack Ida för att du visade mig denna för massa år sedan =)




Nu blir det nog att fixa lite mat =) och kanske sätta på något avsnitt av Desperat Housewifes från tredje säsongen =) Håller ju på att kolla igenom hela serien =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0