God Natt

God natten =)

I helgen så har jag varit med lite folk och druckit lite =)
och idag så har jag varit nere på stan och skrivit på kontrakt =D! så nu står jag som hyresgäst =D! är så brutalt glad =D men ändå har jag börjat få lite flyttångerst! jävla millan som skulle nämna det för mig! innan dess så hade jag ingenting!

men nu har jag packat ner det mesta inne på mitt rum, så nu är 8 flyttlådor fulla med grejer haha =) och det kommer nog att bli någon till tror jag iallafall en låda till =)

sen alla mina kläder kommer jag att packa ner i sopsäckar så slipper man krabba med dem =)

sen måste jag mejla min sochandläggare imån så att jag kan snacka med henne om inflyttningsbidrag, måste ju nämligen köpa ny säng, soffa, soffbord, köksbord och massa annat haha =)

men ikväll så har ida, millan, liz och jag suttit och druckit kaffe och cola, och kollat på dem nya avsnitten av 2 and a half men, dem har fan lyckats med det första avsnittet rejält! blev faktiskt väldigt förvånad!

medans dem satt och kollade på det och jag sneglade till lite då och då, så packade jag ner dem mesta grejer i min bokhylla och andra små grejer =)

men imån så blir det nog att köpa en eller två flyttlådor till, sen hem och packa ner det mesta och städa mitt rum, kanske blir det lite kaffe på askelyckan också =)

men nä nu blir det att kolla lite på Desperat Housewifes och sen soova =)

natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0