handlat massor =)

Idag har jag handlat en jävla massa rent ut sagt haha!
gick ju till ÖB och hittade massor av användbara saker till nya lägenheten =)

på ÖB köpte jag :
Badrumsmatta 22:-
3 st Diskborstar 10:-
3 st diskdukar 10:-
Diskställ 59:-
4 st Förvaringsburkar 79:-
Golvmopp set 20:-
2 st Grytlappar 20 :-
Islåda 19:-
Kaffebryggare 99:-
Kastrull 44:-
Klädnypor 12,50 :-
Knivsätt med skärbräda 129:-
Litermått 25:-
Ostbehållare 59:-
Våg 77:-
Slasksak 12:-
Sprayflaska 12:-
Stekpanna 44:-
4 st Underlägg 76:-
Vattenkokare 99:-
Toaborste 10:-

allt detta gick på runt 950 kr =) så inte alls dyrt =D

sen har jag handlat lite på Lagerhause =)

Överdörrhängare 149:-
Hållare för toapapper 39:-
Tandborstglas 29:-
Tvålpump 59:-
Papperskorg 99:-
2 st Kökshanddukar 78:-
2 st Örngott 98:-
Hushållspappers hållare 29:-
en äggklocka som jag inte vet hur mkt den kostade haha och en shampo/ balsam korg =)

sen gick ajg enr till Emmaus och hittade en fotölj med fotpall till som jag köpte för 245 =)

så idag är jag nöjd =D nu fattas det bara talldrikar, glas och bestick =) och handdukar och massa annat men det köper jag på IKEA när jag ska dit =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0