Idag =)

Idag så vaknade jag av att Ida kom förbi för att dra med mig till elvagården haha =P men det pallade inte jag så jag gick och la mig igen =)

sen så åkte Ida och jag ner till arbetsförmedlingen, träffade ryssen och cherry lite =)

sen gick jag till askis och träffade lite små folk medans jag väntade på Hanna,Millan och Linda =)

sen blev det att besöka Pax lite och spela lite skippo med Linda, Anton och mini =)

sen blev det fika igen på askelyckan med Millan, Liz och eve =) haha eve och jag hade världens "fjortis time"! hha bla bla bla despoerat housewifes! bla bla bla OMG!"!! HAHAHA! naaaqw... bla bla bla bla mmm gott kaffe xD

haha =P millan och Liz bara satt och gapade typ =P


men nu blir det att ta en cigg och sen gå ut och gå lite med ida =)

och såklart att kolla på Family guy =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0