massa att packa

Nu har man kommit hem från att ha varit ute och gått med Ida och hennes lilla noffe (hunden) =)

och nu när man väl har kommit hem och satt sig framför datorn så blir det att dricka lite cola och kolla facebook och såklart umgås lite med ida haha =) nööörd!

snart kommer Millan och Liz hit =) men när dem ringde så skulle dem och tanka men det var ett tag sen... hahah men dem kommer säkert snart =) om dem inte har glömt bort oss =( 

Idag så köpte jag lite nya grejer till lägenheten =D som jag nästan helt säkert får flytta in i nästa vecka =D måste bara snacka lite mer med dem på HSB och killen som står på första hands kontraktet sen blir det att flytta in =P

ska lägga upp lite bilder senare på vad jag har köpt men just nu sitter ida med kameran och gnäller över vissa bilder hahaha =P

senare blir det att packa ner det mesta som jag inte behöver i lådor =) typ som alla mina DVDer och massa annat! har verkligen liite för mycket grejer på mitt rum haha


ciao hörs senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0