sova?

satt innan och kollade på Desperat Housewifes nya avsnitt i säsong 7 =D!! det kommer att bli den bästa säsongen ever! Helt sjuuukt, haha kunde inte vänta till nästa vecka för att kolla på nästa avsnitt så jag letade upp det på internet =P så nu vet jag vem det är som skickade brevet =D nää haha bara skojjar =P

men nä nu har jag tagit min natt cigg och ska sova, är verkligen dunder trött! gäspar typ varannan minut haha

imån blir det att först vara på elvagården och leta jobb och så =)
och att försöka få tag på den där snubben som äger lägenheten... så att jag kan få en tidigare utflytt, vilket borde kunna gå eftersom killen som hyr den i andra hand verkar ju ha satt att lägenheten är disposionell redan från 1 september =O! och det var ju en månad sen, antingen blir det att jag flyttar in så snart som jag har fått tag på den subben som hyr lägenheten i första hand eller så blir det det orginella datumet som är den första november, men jaja nu måste jag sova haha

eller jag lär ju somna till teven, vilket betyder att jag typ inte kommer att somna förren vid kl 3 haha xD

natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0