trötter -_-

Idag så har jag varit på elvagården som jag typ inte har varit på på typ hur länge som hällst haha
men åkte dit med Ida för att vara med på friskvården eller det blir ju som vanligt tipspromenad men ida och pallade inte riktigt att gå runt hela sjön haha så vi gick typ 1 tredjedel och sen gick vi tillbaka och tog den sista haha

sen blev det att ta en fika med björn och sandal =) tills min syster tyckte att hon var klar inne i studion med att diskutera tatueringar med sandra, så att vi kunde gå och käka burritos på Skåres =)

sen gick vi runt lite på stan med Sacha och sandra och kollade lite kläder och tidningar, jag själv kostade på mig en ansikts mask, boddyscrub, illustrerad vetenskap och Lilla Fridolf =D

sen åkte jag hem och satte mig vid datorn, är så extremt dunder trött =O men tror att det kan ha varit för att jag gick upp tidigt för en gångs skull! men det är bra! för då kan jag få en bra rytm i sömnen =)

gaaah har blivit sååå trött på röstmedelanden på folks mobiler! hur svårt kan det vara att ha sin mobil på??
först försökte jag ringa den där snubben som hyr lägenheten som jag ska få, men nädå han har inte sin mobil på =O! sen så får jag reda på att denna snubben hyr lägenheten i andra hand av en annan snubbe, och när jag försökte ringa honom för att kolla när jag kan flytta in så har han också sin mobil av =O! fan blir så arg! varfö kan man inte ha på sin mobil! så antingen kan jag flytta in den 15 eller så blir det den första november...

men nä nu blir det simpson och att kanske dricka lite cola så att man blir lite piggare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0