whitetrashflätor is the shit =D

God kväll =)
Igår blev det att festa lite med Ida, eve, maria och chrille och massa till hemma hos eves syrra =) det var trevligt =) sen blev det att dra ut på krogen och dricka hotshot med Eve haha =P skit gott!!
Och igår så fick jag den älskade tändaren från Afganistan av paulina som hennes kille eller fästman ska man väll säga haha hade köpt i Afganistan när han har varit där som militär =P Verkligen Tack!! den är så vacker =D ska lägga den i min samling =D!

Idag så blev det att åka hem till mormor och käka smörgåstårta och fira Stefan ( min morbror), haha det var roligt, blev lite hipp hipp imitationer =D
Blev också att jag började fläta mitt hår i sånna där små Whitetrashflätor haha! är nog snart dags att ta ur dem! kan ju inte festa sån här haha!

ikväll blir det nog att dricka några öl =) men bara ta det lungt =) kanske sticka ut lite eller så sticker man hem lite tidigare än alla andra haha =P

men nu kommer lite nilder på mina "fina" flätor haha!


alla flätor i en fläta haha


alla flätor lösa =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra bilder på dig , du är väldigt söt på dessa tycker jag. Kram Lina.

2011-10-08 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0