badat

nu har man tagit ett bad =D skönt va det =D haha jag ser numera ut som en morot i huvet =P eller iallafall i topparna =) försökte bleka det en gång till men jag tror inte det blev något bättre resultat =(

men jaja får vänta en vecka eller nått och försöka igen =)

hittade massa plommon här hemma =D muums!

funderar faktiskt på att börja fota analogt igen! är så kuul! och att framkalla själv =) tror jag har en skiva här hemma någonstans där det är några analoga foton som jag har scannat in till datorn =) annart tror jag att jag har kvar negativen någonstans här hemma också =)

imån blir det att fota Philip sötnosen =) <3

hade tänkt mig ett streettema =) men det kommer alltid upp nya ideér när man står där med kameran. =)

tror inte jag har fotat Philip innan =O inte på ett proffessionelt sätt iallafall haha mer att slänga lite med kameran och ta bilder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0