diskussion

hade en liten diskussion idag med en dikon och lite andra om övernaturliga grejer, det va lite intressant faktiskt.

själv tror jag på övernaturliga grejer till en viss nivå, klart så tror jag att när man dör så är det inte bara svart! det måste ju finnas något efter döden, jag tror att man lever vidare en viss tid på jordens yta, sen så blir man något nyfött av ett levande slag. så fort som man kommer ut till jorden och kan börja leva så får den levande en själ och detta är en av dessa själar som är på våran jord..

tror också att man aldrig får gå vidare till jorden och bli en levande varelse igen, och att man fastnar mellan övergången till levande och död och lever där som ett straff för något man har gjort i sitt tidigare liv.

men nog om själar, död och övernaturliga grejer.

hahaha fick precis en riktig skvätt cola på mig xD det är naaajs, or noot!

har kommit på att det sägs att om man har tur i spel så har man otur i kärlet och om man har otur i spel så har man tur i kärlek, men jag tror inte detta funkar på mig?? när jag spelar så har jag tur varannan gång omgång haha så jag vet inte riktigt hur det funkar??
Har jag tur just under den spel omgången och otur i nästa i kärlek dåå??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0