Eminen. the one, the only, the best!

Blir alltid lite små deppig av denna låt, men det är väll hela texten och musiken och videon, känner ju inte direkt någon kontakt till denna..

men ush imån ska jag upp vid kl halv 10... gaaah palla! skulle bara vilja vara uppe halva natten och sen ligga och sova lääänge imån... är ju faktiskt fortfarande sjuk...
men sånt måste man väll leva med.. blö!

men imån blir det Paintball och Lasergame =D! as naaajs!
spelade mycket lasergame när jag va yngre, hahah en gång så sprang jag rakt in i en vägg och fick ett märke på halsen och då säger syrran att jag har ett sugmärke (vilket jag inte hade) och jag va typ 12 eller nått haha

och Paintball spelade jag första gången för ungefär 2 helger sedan =) aaas kul! men kanske matade lite för många kulor på folk hehe...


BTW jag är den korta =( haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0