Final Destination =D

nu har man precis kommit hem från bion och lite efter bio krök =)

Final Destination var fucking awesome! Rekomenderas starkt! =D speciellt i 3D =D!

kan säga såhär slutet kommer att få alla! verkligen alla som ser denna och har sett alla andra av filmerna att tappa hakan totalt!!!

men nu är man lite småskraj efterråt haha men det går nog över =P
efter bion så stack millan och jag på eferkrök eller egentligen så var det förkrök för krogen men eftersom millan och jag inte skulle till krogen så tog jag en öl och lite vin och satt och var lite social med alla andra som var där =)
sen så stack vi hemmåt eller jag köpte cigg till Ida på vägen hem =) men nu är hon inte vaken längre så jag kan inte ge dem till henne haha!

nu sitter millan och jag och snackar och dricker lite cola =)


har själv inte kollat på hela trailern men som sagt filmen är helt otrligt awesome!






nä nu blir det att vara social med Millan =)

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0