flygplanen som flyger över oss

Sitter här och tar en cigg och lyssnar på bra musik, helt plötsligt hör man utanför fönstret att det låter, det är flygplanen som flyger från flygplatsen en bit bort, låter på något sätt som att det kommer 5 flygplan som ska anfalla haha, men det är på något sätt lite mysigt =) tycker om när det låter om dagarna när det är lite små mulet ute eller på nätterna =) asså inte typ att det låter som att någon går med en kastrull och en slev och slår haha men ltie sådär små mysiga ljud som typ blåsten i träden =)

men nä nu funderar jag på att sätta på simpson eller depserat housewifes, men jag tror jag tar simpson för jag måste se färdigt alla säsonger innan jag börjar på något nytt haha =) har ju iofs redan sett typ allt på desperat housewifes men har missat endel i början , men jaja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kastrull och slev? Varifrån fick du det ljudet? Har du något speciellt minne av det ljudet? ( Jag försöker se oskyldig ut )

2011-09-05 @ 17:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0