God eftermiddag

I helgen så har jag varit ute lite, på fredagen så festade Lollo,eve och några andra hemma hos eve =)
har inte festat med eve på aaas länge så det va lite kul =)

gick till sports, och sedan efterfest i stan =)

på lördagen så firade millan, jag, liz, johan och romina Ida för att hon fyllde år i torsdags så vi satt och drack lite hemma hos ida =) sen så stack jag och liz ut på krogen och träffade lite folk =)

sen på natten så stack liz och jag hem haha eller millan och romina hade följt med mamma med ner till stan för att hämta oss, blev lite smått förvånad att man ser dem brevid stängslet haha

sen när jag kom hem så gick jag upp till ida och drack lite och snackade =)

I fredags så kollade jag också på lägenhet, en tvåa på nydala =) skit bra lägenhet! men kommer inte att få den ändå haha jag får aldrig någon lägenhet =P

men nu blir det att klä på sig och försöka komma hem till Erik på något sätt haha

blir nog att jag skriver lite till senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0