god kväll

God kväll alla!

idag var det egentligen meningen att jag skulle fota Philip <3 men det blev inte så =( men det får vi ta en annan dag, så idag så har jag inte gjort så mycket, jag har ju först varit i skolan eller elvagården haha sen åkte vi ner till stan och gick till soc och lämnade in lite papper, och sen satte vi oss på askelyckan och fikade =)
Hade ju med mig datorn idag så det blev att göra en fin bild på Ida på paint =D (kommer längst ner på inlägget sen), sen fick ida för sig att göra en också på när jag blev förbannad för några dagar sen när ida och jag körde gul bil, men ida körde typ " ser jag en gul bil så är du död mohaha" så hon slog liiite väl hårt på min arm haha så jag blev lite förbannad xD, och efter det så följde jag med Johan och Linda upp till pax och spelade lite skippo innan jag var tvungen att sticka bort till arbetsförmedlingen för att hämta försäkringspapper att skriva på så att jag kan få lite pengar i slutet av månaden =)

Har funderat mycket på att börja sminka mig som en normal människa haha många som vill göra det på mig, men eftersom jag inte är så bra på det så blir det bara att slänga på lite maskara och eyeliner och kanske lite fondation =)

men nä nu ikväll så får man se vad som händer, blir nog att kolla på en film som vanligt =)

är så jävla sugen på att fota! får snart ryck haha!


Här kommer bilderna som ida och jag gjorde idag, men jag tycker faktiskt att min är fett mycket snällare än idas haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0