god middag =)

igår var det trevlig =)
var hemma hos Eve med Ida, Emma och Maria och drack lite =) sen när vi skulle gå ner till stan så såklart ska jag dricka min öl medans vi går ner, och såklart så ska snuten stå på andra sidan gatan, så jag fick böter på 500 jävla spänn för att jag drack offentligt! gaaah!

och sen fick jag en hel öl över mig på krogen haha men jag fick en ny så det va lungt =)

idag så vaknar jag av att Emma typ skriker "WAKY WAKY!" då kände jag bara gå och döö! kl var typ 10 eller nått!

men nä nu blir det att dö lite i min säng med en film på datorn =)

ikväll så blir det bio =D baksmällan 2 =D måste beställa platser också! några riktigt bra =D typ längst bak som vanligt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0