god middag =)

Idag så blir det att städa =) lovade mamma att städa medans jag ändå är hemma och inte gör någonting haha

men en irriterande kattunge stör mig lite... men jag har bästa botemedlet mot irriterande kattungar =D ÖGONDUSCH =D helt enkelt något man kan spraya på katten utan att det är några skadliga medel i =)


Snygg man är när man springer runt efter en kattunge med ögondusch med babapapa linne och ett par simpson kalsonger =D

och som frukost idag får man smörgåstårta =D som min snälla moster körde hit med och en stor coca cola =D
ska nog faktiskt ta att käka min smörgåstårta och sedan städa färdigt =)

måste leta upp mina ögondroppar också! har inte riktigt skött dem så bra! förutom igår, för då fick jag i en droppe i varje öga 6 ggr haha, och det är fan inte lätt häller att få i dem =O!

men nä nu blir det att käka och sätta på ett avsnitt simpsson =P


Kommentarer
Postat av: Sacha

använd en vattenspruta annars! funkar utmärkt >8D

2011-09-16 @ 17:54:28
Postat av: sofie

haha sant men har ingen för tillfället =( men ögonduschen funkar lika bra =D

2011-09-16 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0