God natt

Kom hem för typ en timme sedan, efter att ha varit och gått upp till maxi för att köpa cola och cigg med ida =)

väldigt intressanta diskussioner hade vi =D från igelkottar, sniglar, drömmar, 4D (det som kommer att komma efter 3D som ida och jag kommer att uppfinna =D

men nä nu måste jag sova, ska ju upp vid 9 imån! och ska antaligen fota Philip också, eller vi får se hur det blir.

jag fick iallafall min cola och cigaretterna =D

Bestämde mig innan idag också för att ta att gå på BIO i helgen =D blir antagligen att kolla på Baksmällan 2 =D

men egentligen ville jag se Final Destination 5 =D älskar ju alla andra filmerna i den serien! såå jävla bra att man börjar tro på att sånt ska hända!

men nä nu har jag fifflat med min blogg och fattar knappt hälften av det! är ungefär som när någon som går matte E eller nått sånt ska förklara hur 15342543 /423532 + 34242 - n8432 = 52 =O (bara ett exempel!) så man får lite hjärnsläpp och bara vill sova..

så god natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0