har inte skrivit så mycket

har inte skrivit alls mycket under senaste dagarna, har iofs inte hänt så mkt, igår så var jag nere på stan och tog en fika med Emma,alma,klara och natta =) sen åkte jag hem och käkade och sen fort iväg igen för att hämta en tv,tvbänk och en dvd som mamma hade köpt. sen blev det att åka hem och umgås lite med ida, millan och liz =) gick ut och gick på kvällen när det regnade ganska mkt men det va skönt =)

idag så har Linda, Ida och jag gått tipsrunda istället för att vara med på friskvården =) vann en biobilljett =D eller inte från denna gångs tipsrunda alltså från förra gången =D så nu kan man gå på bio, vilket man egentligen redan kunde eftersom jag fick ett presentkort i födelsedags present tror jag =P

hade tänkt att bleka håret ikväll också =) tror det kommer att bli ganska mycket blondare denna gång =D

men är lite små pömsig så antingen blir det att kolla på film eller att sova lite =) har ju massor av filmer att kolla på =O! måste kolla på alla någon dag =)


Kommentarer
Postat av: Liz

Haha lite pömsig xD lekt lite föööör mke med dig sj :P

2011-09-13 @ 21:58:29
URL: http://crazygaygay.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0