idag

sedan jag kom hem så har jag suttit och redigerat bilder och nu så ligger jag i soffan och kollar på tv =)

har kommit på att den där blekningen som jag gjorde igår blev inte så mycket som en blekning haha lite blev det men fan inte mycket haha

kolla själv! det är inte vitt i mitten! det är ljuset som lyser lite för starkt på mitt hår haha



är sååå sugen på hemmafest! har inte varit på en hemmafest sen jag vet inte när!
saknar det =/

men på lördag så blir det att fira Ida som fyller 19 på torsdag =) så vi ska ut antingen till Delux eller 4krogar =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

4 krogar måste man ringa långt innan och beställa bord hos. Vi försökte ringa för någon vecka sedan men då var lördagen redan fullbokad.

2011-09-07 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0