jadu

vaknade precis från min powernap haha vilket inte blev en powernap =) det blev så mycket mer haha men det är alltid skönt =)

det blev lite ändrade planer inför ikväll =) det blev att Millan och jag ska gå på bio själva, vi ska gå på Final Destination 5 i 3D =D ska precis kolla på trailern =)

första gånger för mig att kolla på 3D på bio =D ska bli as kuul =D!

just nu sitter millan, jag och mamma och snackar om ödet och hur hela filmen är gjord och att det faktiskt kan hända på riktigt.

nä nu blir det att vara social med millan, dricka cola, vänta på att maten blir klar och vänta på att ida ska komma ner och vara lite social också =)

Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0