Jurrasic park 3

God damn vad bra tredje Jurrasic Park filmen var!!! har inte sett den innan men shiiit!!

Perfekt handling! händer något hela tiden, när man väl tror att jaa nu kommer det inga fler dinosaurier så kommer det en till =D men man blir lite förvirrad när det va ett tag sen man såg dem två första, men sjukt bra var den! rekomenderar den starkt!
Längtar tills den fjärde kommer ut =D vilket jag hoppas att den gör! för den skulle egentligen komma ut nu i år, men den har blivit fram skjuten till 2012-13 =(

Men nu blir det att kolla på This is it med Michael Jacksson =D har haft filmen as länge men eftersom min dumma DVD inte har velat ta skivan så har det inte blivit av att jag har kollat på den, eller jag har inte haft något annat sätt att kolla på den haha men nu kom jag ju på att jag kan ju kolla på den på datorn =D!

men som sagt rekomenderar Jurrasic Park 3 starkt för er som inte har sett den =D eller jag rekomenderar allihop om ni inte har sett dem! isåfall så har man missat något riktigt bra! typ bästa filmerna efter TITANIC  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0