lite kondition

Nu har man precis varit ute och gått lite med Ida, ringde millan och liz när vi var utanför deras så att dem kunde komma ut och gå lite med oss i det "fina" vädret =)

Jag tycker faktiskt att jag är lite smålat, och det tycker dem flesta andra också haha men jag är faktiskt ute och går iallafall minst i 20 min typ varje kväll, så lite motion får jag allt =D

just nu sitter Ida och jag och mobbar videoinlägg i andras bloggar xD skulle hälldre ha hela röven full med stickande hår än att göra ett videoinlägg haha!
skulle kanske kunna lägga upp en video från en fest eller så men aldrig att jag sitter och pratar med min webcam på datorn om min dag! scitzo varning??


men nu hade jag tänkt att ta något att käka, har typ varit hungrig sedan jag vaknade från min tupplur som jag tog innan idag =)

och sen blir det att städa med bra musik i högsta volym i högtalarna =D eller inte för högt! men så högt så att mamma vaknar haha

Kommentarer
Postat av: GULBILMÖRDAREN :D

FAN VAD DU LJUGER! 20MIN OM DAGEN? HAHAHA DU VILL JU BARA GÅ NER TILL VATTNET OCH SEDAN HEM >.< MUPP!!!!!

2011-09-16 @ 15:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0