Nu har man kommit hem

Nu har man kommit hem från en tidig dag!
idag har man varit på möte om UGAN (ungdomsgarantin) så nu är det klart =)
sen gick man till bibblan och skrev ut mitt CV och sen gick jag hem till mormor och käkade lite,

nu sitter jag och lyssnar på Eminem och lallar runt på nätet haha

funderar på att sätta mig vid den stationära datorn och redigera alla bilder som jag tog igår =) men vet inte om jag pallar det, är dunder trött... plus att jag tror jag har fått ögoninflammation hahah! asså jag blir verkligen aaaaldrig frisk!! finns inte mkt annat att göra än att garva haha...

och nu börjar cp katten slicka på mig hahaha... ibland kan lilla Amy faktiskt vara lite gosig och snäll =) okey! hon va inte så jävla gosig av sig!!

Men nu blir det att ta en cigg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0