sjuk igen?

Nu har man varit uppe hos hästarna och hade tänkt ta av deras täcken men nej då dem skulle inte komma, men det gör inte så mycket om dem får gå med dem på. så nu sitter jag och hostar och känner mig typ början till as sjuk! asså faan jag vill inte vara sjuk mer!

Men idag blir det att fota Philip =D som jag har väntat på detta =D sen blir det att fixa lite papper till soc och sen blir det antagligen att åka hem till Erik =)

har verkligen hela veckan fullt upp haha!
Idag: så blir det som sagt att fota Philip och åka hem till Erik.
Tisdag: fika med Hanna
Onsdag: Åka till Ullared
Torsdag: Klättra
Fredag: Växjö Tattoo mässa, jobba
Lördag: Växjö Tattoomässa, jobba
Söndag: Åka till Erik

och någon av dessa dagarna innan tattoomässan så ska jag hinna dela ut flyers på bilar om mässan i 2 timmar...
men nu blir det kanske att städa rummet får se om jag pallar eller inte och försöka piggna till lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0