städa...

nu har man städat hela köket och halva hallen, nu har jag bara resten av hela lägenheten kvar.... yaay..

är helt genomsvett =( plus att våran jäävla damsugare låter som att någon sjunger falskt på opera! inte okey!
 
men jag är iallafall lite glad ändå =) är helt 100% på att jag ska flytta nu =D om det inte nu händer något oväntat. Peppar peppar ta i trä! men det blir inte förren av slutet av året isåfall =) men är sååå glad =D visst det är i andra hand men det är en bra andra hand =D

Eftersom syrran flyttar till England i slutet av året så får jag hyra lägenheten av henne =D så kan jag leta lägenhet så länge så att jag kanske kan få någon tills när hon kommer hem, eller om hon kommer hem haha

men nä nu är min pause slut... måste fortstätta städa nu =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0