stressig helg

God kväll, det har varit en väldigt roande, stressig och sjuk helg haha
på Fredagen så öppnade tattoomässan kl 4 men vi skulle vara där en timme innan, och innan dess så skulle jag ner till stan och fixa massa grejer till syrran och till mig, så hann knappt.

men när vi väl hade öppnat så kom det rätt lite folk men det ordnade upp sig på lördagen =)

The lizardman var där =) sååå sööt är han =D stog som en liten skolflicka som fnittrar och ler fånigt när jag pratade med honom hahah pinsamt värre haha!

drack lite på fredagen, samtidigt som jag väntade på Eve i en timme utanför bibblan kl 11 på kvällen haha och min mobil var död haha bra jobbat eve!

sen på lördagen så började jag jobba vid kl 12 på dagen, och jobbade till kl 7 sen blev det att åka till Araby och ta några öl med eve,maria,jelena och 2 andra =) sen åkte vi tillbaka till tattoomässan, och kollade lite på när johan och erik hängde i krokar. =) funderar faktiskt själv på att göra det någon gång =) ska antagligen med upp till stockholm i oktober och fixa magnetimplantatet =) men måste först veta om jag har pengar eller inte..

idag så har jag bara legat hemma och sovit och varit sjuk. lyckat.,.

men nu blir det att nana, och imån får jag se vad som händer måste iallafall raka huvudet ska ju tatuera det på tisdag =)

natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0